Setup Menus in Admin Panel

 

კურსის მიზანი:

შევქმნათ საკუთარი თამაში Unity3D პროგრამის გამოყენებით. ამ კურსში ჩვენ             არ შევისწავლით პროგრამირების საწყისებს და კონცეპტს, არამედ ჩვენ გამოვიყენებთ მინიმალურ საბაზისო ცოდნას რეალური თამაშის შესაქმნელად. კურსი შექმნილია ადამიანებისთვის, ვისაც აინტერესებს ეს სფერო და აქვს ოდნავი ცოდნა მაინც პროგრამირებში (თუნდაც სინტაქსის დონეზე). კურსის განმავლობაში შევქმნით ორგანზომილებიან სრულმეტრაჟიან ვიდეოთამაშს Platformer-Shooter ჟანრში(როგორიც არის Broforce, The Bleed და სხვა)

კურსის ბოლოს მსმენელს შეეძლება:

*  შექმნას კონკურენტუნარიანი 2D თამაში და მისი  ძირითადი ელემენტები:

*  პერსონაჟის კონტროლი – სიარული, სირბილი, ახტომა, იარაღის სროლა.

* შეგროვებადი ნივთები და მათი მოქმედებაში მოყვანა – ბონუსები, გაუმჯობესებები(upgrades),  ახალი საბრძოლო იარაღების შეგროვება და მართვა.

* ცოცხალი დაბრკოლებების მართვა – მტრები და მათი ქცევის მარტივი მოდელი, მტრების სხვადასხვა ტიპები, მფრინავი, მოსიარულე.

* არაცოცხალი დაბრკოლებები, დამხმარე ობიექტები და მათი ურთიერთქმედება მოთამაშესთან – ეკლები, ლავა, წყალი, ვარდნადი ობიექტები, მოძრავი პლატფორმები და ა.შ.

* სამომხმარებლო ინტერფეისი – ინტერაქტიული მენიუები, სხვადასხვა ინტერფეისის დაკავშირება თამაშის ძირითად სცენართან.

ტექნიკური მოთხოვნები:

  • კომპიუტერი, (Windows, ან Mac os x ოპერაციული სისტემით), რომელსაც შეუძლია პროგრამა Unity 5.5.0 გაშვება.
  • Unity 5.5.0 – ის საინსტალაციო პაკეტი.

რას შევისწავლით კურსზე:

  • გავიგებთ როგორ მუშაობს ვიდეოთამაში, გავეცნობით მის მთავარ ფუნდამენტურ პრინციპებს.
  • შევისწავლით პროგრამას
  • დავეუფლებით ვიდეოთამაშების პრობლემათა გადაჭრის ძირითად ალგორითმებს.

ვისზე არის გათვლილი ეს კურსი: 

  • ყველა ვისაც აქვს სურვილი ისწავლოს ვიდეოთამაშების შექმნა?

ყველა? უფრო სწორად, ისინი, ვისაც რაიმე საბაზისო ცოდნა მაინც აქვთ ნებისმიერ ობიექტზე ორიენტირებულ პროგრამირების ენაში, თუნდაც სინტაქსის დონეზე

 

ინფორმაცია ინსტრუქტორის შესახებ:

გიორგი აბელაშვილი მუშაობს დეველოპერულ კომპანია “ლემონდუში”  Game დეველოპერად. ასევე საქართველოს ტექნიკურ უნივერსიტეტში მაგისტრანტებისთვის კითხულობს სალექციო კურსს “ვიდეო თამაშების შექმნასა და პროექტირებაზე”

მის მიერ შექმნილი თამაშები შეგიძლიათ იხილოთ შემდეგ ბმულზე:

 

კურსის სილაბუსი

შესავალი
2. გადმოვწეროთ და დავაინსტალიროთ Unity3D პროგრამა. უფასო 00:03:00
1. შევქმნათ პირველი level-ი.
3.  Unity3D პროექტის შექმნა  უფასო 00:10:00
4. ძირითადი კომპონენტების მიმოხილვა.  უფასო 00:14:00
5. პროექტში გრაფიკული რესურსების შემოტანა და გამოყენება. უფასო 00:12:00
6. Collider კომპონენტი. უფასო 00:06:00
7. შევქმნათ პირველი სცენა უფასო 00:10:00
8. Prefab ობიექტი და მისი გამოყენება. უფასო 00:08:00
2. მთავარი პერსონაჟი - ძირითადი ქცევები
9. შევქმნათ პერსონაჟის ობიექტი. უფასო 00:14:00
10. სკრიპტები, ჩვენი პირველი სკრიპტი თამაშში. უფასო 00:18:00
11. Unity3D და ობიექტზე ორიენტირებული პროგრამირება. უფასო 00:07:00
12. პერსონაჟის  მოძრაობა. უფასო 00:17:00
13. პერსონაჟის ახტომა. უფასო 00:12:00
14. პერსონაჟის ახტომის გაუმჯობესება. უფასო 00:14:00
15. კამერის კონტროლი. უფასო 00:06:00
16. კამერის მოძრაობის საზღვრები. 00:14:00
17. მეორე თავში გაკეთებული თამაშის ფუნქციონალის გაუმჯობესება. 00:16:00
3. მთავარი პერსონაჟი - სროლის ფუნქცია
18. იარაღის შექმნა. 00:06:00
19. იარაღის ობიექტის კლავიატურიდან მართვა. 00:11:00
20. იარაღის მოყვანა მოქმედებაში – სროლა. 00:17:00
21. ტყვიების სასიცოცხლო ციკლი. 00:06:00
4. მთავარი პერსონაჟი - ანიმაცია
22. პერსონაჟის ანიმაციები. 00:12:00
23. ანიმაციების ერთმანეთთან დაკავშირება. 00:12:00
24.  ანიმაციების კონტროლი სკრიპტიდან. 00:07:00
5. მთავარი პერსონაჟი - ინტერაქცია გარემოსთან
25. ობიექტთა დაჯახება. 00:07:00
26. პერსონაჟის სიკვდილი და გაცოცხლება. 00:17:00
27. Checkpoints – სისტემა, გაცოცხლების კონკრეტული ადგილები და მათი მართვა. 00:07:00
28. შეგროვებადი ობიექტები, ბონუსები. 00:08:00
29. მოძრავი პლატფორმები. 00:12:00
6. სამომხმარებლო ინტერფეისი (UI)
30. Canvas ობიექტი. 00:10:00
31. თამაშში საჭირო ძირითადი UI ობიექტები. 00:15:00
32. მოთამაშის ბონუსებისა და სიცოცხლის მაჩვენებელი. 00:13:00
7. მტრები ჩვენს თამაშში
33. მოსიარულე მტერი. 00:10:00
34. მოსიარულე მტრის კონტროლი. 00:32:00
35. მფრინავი მტერი. 00:14:00
36. მფრინავი მტრის კონტროლი. 00:12:00
37.მოთამაშის ურთიერთქმედება მტრებთან, დაჯახება. 00:18:00
38. მტრების სიკვდილი ტყვიის მორტყმისას. 00:17:00
8. ხმა ჩვენს თამაშში
39. ხმის ეფექტები ცალკეულ ობიექტებზე. 00:13:00
40. მუსიკა ჩვენს თამაშში. 00:14:00
9. მენიუები
41. მთავარი მენიუ 00:06:00
42. Level Select, about მენიუები. 00:27:00
43. Pause მენიუ. 00:18:00
44. Game Over მენიუ. 00:13:00
45. თამაშის მოგების მენიუ. 00:10:00
10. თამაშის დასრულება
46. EnemyManager – მტრების განახლება პერსონაჟის Respawn- ის დროს. 00:14:00
47. თამაშის მოგება. 00:16:00
48. თამაშის ექსპორტი. უფასო 00:04:00
GAME DEV ფინალური ტესტი 00:40:00

კურსის შეფასება

5

5
3 რეიტინგი
  • 5 ვარსკ.3
  • 4 ვარსკ.0
  • 3 ვარსკ.0
  • 2 ვარსკ.0
  • 1 ვარსკ.0
  1. ყოჩაღ, მაგარი იდეაა!

    5

    მშვენიერი კურსებია მაგარ ფასად!

  2. Respect

    5

    ძალიან კარგი კურსია. ყველაფერი კარგად და დაწვრილებით არის ახსნილი.

  3. 5

    5

    საკმაოდ კარგი კურსია და არამარტო დამწყებთათვის, ბევრი ისეთი ნიუანსია რომლის გამოყენაბაც საკმაოდ რთულ პროექტებშიც დაგჭირდებათ.

29 ჩარიცხული სტუდენტი

საუკეთესო შეფასება

კურსის შეფასებები

  • Microsoft Word 2013 დამწყებთათვის

    მშვენიერია 5

    მადლობა მეგობრებო, ნამდვილად პროდდუქტიული კურსია. ბევრი ახალი რამე ვისწავლე.
    გიორგი
  • Microsoft Word 2013 დამწყებთათვის

    ძალიან კარგია 4

    ძალიან კარგი კურსია. ბევრი რამ ვისწავლე
    სოსო გეგეჭკორი
  • SWIFT 3 დამწყებთათვის

    Cool 5

    ძალიან კარგია. მომეწონა. საინტერესო თემები და ცოდნაა გადმოცემული. ჯერ მეხუთე ვიდეოზე ვარ და უკვე კმაყოფილი ვარ. იმედია მალე დადებთ iOS დეველოპმენტის სრულ კურსაც.
    გიორგი პაიჭაძე
  • GAME დეველოპმენტი დამწყებთათვის

    ყოჩაღ, მაგარი იდეაა! 5

    მშვენიერი კურსებია მაგარ ფასად!
    Vaxtang Gomarteli
  • Microsoft Word 2013 დამწყებთათვის

    მადლობა 5

    ძალიან მაგარი კურსია. ბევრი რამ ვისწავლე. თავიდან ვიფიქრე ძალიან სუსტი კურსი იყო ტუმცა იმდენი საინტერესო დეტალი ვიპოვე. სუპერ... კარგები ხართ!
    ლაშა ბახუტაშვილი
ყველა უფლება დაცულია © 2018 Skills.ge
X